Společnost Seznam.cz, která za posledního půl roku eviduje téměř 2,1 milionu aktivních e-mailových schránek, nabízí možnost vypnutí reklamní pozice v elektronické poště.
Reklama je součástí internetového podnikání. Přesto uživatele internetu může někdy obtěžovat. Proto se pro zvýšení komfortu společnost Seznam.cz rozhodla nabídnout všem, kteří využívají jejího e-mailu, možnost vypnout horní reklamní pozici na všech stránkách.
Jedná se o velkou reklamní plochu, jejíž zobrazování může v největší míře „zpomalovat“ práci se službou Seznam E-mail. Pokud chce uživatel zrychlit svou práci s elektronickou poštou, může si vypnout horní reklamní pozici na všech stránkách a to jednoduchým kliknutím na zobrazené okénko určené pro tento účel. Vypnutí reklamy je vlastnost služby Seznam Email, která je zatím v testovacím režimu. Provozována bude do konce letošního srpna a podle zájmu uživatelů Seznam.cz rozhodne o tom, zda bude tuto službu poskytovat i nadále.
Služba Seznam.cz- E-mail je nejrozšířenějším službou svého druhu v České republice. Podle měření iAuditu je s počtem 1,4 miliónu aktivních uživatelů (duben 2004) zdaleka nejvyužívanějším e-mailem s více než třetinovým podílem na trhu.
– red –