Knihy

Kniha „Prodejní techniky“

Kniha Prodejní techniky se na 470 stranách podrobně věnuje obchodním strategiím, komunikaci, jednání se zákazníkem a dalším technikám, které jsou důležité pro obchodníky.

Autor se celkem v 15 kapitolách zabývá různými aspekty obchodnické činnosti, čtenáři představuje různé potřebné postupy. Čtenáři vysvětluje důležitost komunikace pro obchodníky, popisuje formy komunikace a pokračuje k umění argumentace a vyjednávání.

Například v 6. kapitole jsou popsány prezentační dovednosti, v 7. základy profesionálního chování. V druhé části knihy je vysvětleno zvládání námitek, uzavírání prodeje a na konci knihy jsou představeny osobnosti zákazníků a lidské typy.

V podrobném průvodci se čtenář dozví:

  • jak se připravit na řemeslo obchodníka – jaké reálné cíle si stanovit, jak se učit obchodovat od úplného začátku nebo jak rozvíjet již získané znalosti a dovednosti
  • co je neurolingvistické programování (NLP) a jak vám pomůže při obchodování
  • jaké jsou tři charakteristiky dobrého obchodníka a jak se podle nich řídit
  • jak se připravit na první kontakt se zákazníkem
  • proč je důležitý první dojem a jak to udělat, aby byl co nejlepší
  • jaký je rozdíl mezi aktivním a pasivním nasloucháním
  • jaké existují techniky kladení otázek a kdy kterou použít
  • jaké známe typy rozhovorů a kdy je který vhodný
  • co dělat, když klient vaše zboží odmítá, jak reagovat na jeho kritiku, jak úspěšně zdolat konflikty a agresivní situace
  • co obsahují tzv. styly či techniky vyjednávání, jaké argumenty na zákazníka v danou chvíli „zabírají“
  • co všechno spadá pod prezentační dovednosti, jakou má mít každá prezentace strukturu, jak se připravit a prezentaci co nejlépe provést
  • z jakých částí se každý prodejní proces skládá a jak je co nejprofesionálněji zvládnout
  • jaké námitky můžete při obchodování nejčastěji slýchat, jak se na ně připravit a jak je s úspěchem zdolat
  • co je metoda SPIN, metoda AIDA a metoda mlčení
  • jak vám neverbální signály pomohou poznat, co si ve skutečnosti váš protějšek myslí
  • do jakých kategorií řadíme lidské osobnosti a co na kterou osobnost nejvíce platí
  • jak v obchodě využít znalost lidských emocí.

V každé kapitole nalezne čtenář řadu testů, prostřednictvím kterých zjistí, jak je na tom s danou znalostí a dovedností. Cvičení, které následuje, pomůže procvičit si místo, kde si není úplně jistý. Součástí knihy je CD, kde je kniha v elektronické podobě a 42 testů obchodních znalostí a dovedností.

Autor knihy PhDr. Vojtěch Černý, Ph.D., psycholog, psychoterapeut, firemní konzultant, trenér rozvoje psychosociálních dovedností. Téměř 15 let se věnuje přípravě a realizaci rozvojových programů pro různé profese (dělníci, mistři, sekretářky, obchodníci, management) v rozličných oborech (strojírenských, telekomunikačních, automobilových, chemických, textilních, farmakologických, zemědělských, finančních,…) v celé republice. V rámci těchto programů klade důraz na osvojení praktických dovedností, řešení konkrétních problémů zákazníků a trénink. Pracuje rovněž jako osobní poradce pro vrcholový management při řešení osobních problémů manažerů.

Kniha vyšla v nakladatelství Computer Press.

Cena knihy: 590 Kč, 486 stran černobílých
Kód knihy: KE0149
ISBN: 80-251-0032-4, EAN: 978-80-2510-032-5

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!