Rozsáhlou kampaň Extréme spustila tento týden internetová agentura Actum pro klienta Nestlé-Schöller. Kampaň, kterou kreativně připravily agentury Actum a Publicis, je možné vidět na významných serverech českého internetu (Seznam, iDnes, Novinky, Centrum), kde jsou umístěny reklamní prvky lákající uživatele k návštěvě mikrosite. Internetová kampaň je součástí komplexního projektu marketingové komunikace značek Nestlé-Schöller připravované agenturou Publicis.
Kampaň (extreme.scholler.cz) využívá prvky virálního marketingu a její součástí je i nový koncept internetové e-pohlednice. „Uživatelé si zde mohou sestavit vlastní originální pohlednici zcela podle svých představ,“ uvádí Jan Havel, ředitel společnosti Actum. Dalším lákadlem kampaně je zábavná hra, ve které uživatelé mohou zjistit, co všechno člověk udělá pro extrémně chutnou zmrzlinu.
Kampaň uvádějící na trh novou řadu zmrzlin v kornoutu Extréme poběží mimo internetu i v TV. Mediální plánování realizovala Initiative Prague.
Actum je kreativní full-service internetová a multimediální agentura, mezi jejíž klienty patří společnosti Carrefour ČR a SK, Hyundai Motor CZ, Pražský hrad.
– red –