Společnost D-Link (Europe) Ltd. dnes oznámila zahájení její první celoevropské reklamní kampaně. Unifikací vzhledu a obsahu svých reklam D-Link nyní rovněž vizuálně potvrzuje svou pozornost, kterou věnuje strategii pro evropský trh. Tato reklamní kampaň bude prvním krokem společnosti k unifikaci jejích marketingových činností v Evropě, avšak místní individuality zůstanou zachovány.
Kampaň vytvořená a realizovaná agenturou 100° Kommunikation vychází z principu „zapojení se do dění“. Zaměřuje se na úkol společnosti vyrábět sítě pro lidi, kteří dále umožňují svým uživatelům komunikovat snadno, efektivně a za přijatelnou cenu. Reklamy jsou velmi variabilní a spojují emotivní záběry s výhodami poskytovanými propagovaným produktem nebo řešením.
Rozhodujícím faktorem pro výběr návrhu předloženého společností 100° Kommunikation, který byl jedním z množství návrhů předložených reklamními agenturami z celé Evropy, byl trojrozměrný záběr na obal, což je pro zákazníky snadno rozpoznatelný prvek.
„Jsme potěšeni, že můžeme nyní spojit úspěchy, které byly v minulosti v jednotlivých zemích dosaženy, a podpořit celoevropskou přítomnost společnosti D-Link z perspektivy designu a zpracování zpráv,” vysvětluje Kevin Wen, President D-Link (Europe) Ltd. „Prezentace společnosti D-Link jako firmy působící po celé Evropě v sobě obsahuje enormní potenciál a my doufáme, že zákazníci si výhody rychle uvědomí.“
Kampaň „Zapojte se do dění“ bude zahájena v květnu 2004 a společnost D-Link si je jista, že tato kampaň povede ke zvýšení povědomí o značce v celé Evropě.
– red –