Společnost Datart spustila o minulém víkendu ve svých prodejnách velkou akci „Datart žije hokejem“, která zavádí hokejovou horečku přímo do obchodů a nákupních center.
Od soboty 17. dubna běží ve všech prodejnách Datart unikátní program bonusů, který je navázán na skutečné umístění české hokejové reprezentace. Zákazníci, kteří si zakoupí televizi značky Panasonic s úhlopříčkou větší než 70 cm, obdrží v případě vítězství českého týmu na mistrovství světa navíc poukázku na nákup zboží v prodejnách Datart v hodnotě 2.000 Kč
V deseti obchodech (Praha – CČM, Letňany, Hostivař, Anděl, obě plzeňské prodejny, Shopping park Ostrava, Shopping park Brno, Teplice a Mladá Boleslav) se pak v sobotu 24. dubna rozbíhá další aktivita: děti budou moci získat sladké ceny za hokejovou střelbu na maketu branky nebo se vyfotit v roli hokejového brankáře. Ve všech obchodech si malí i velcí návštěvníci budou moci také zahrát na herních konzolích hru „NHL 2004“. Obě tyto nabídky běží do 9. května.
Navíc, každý zákazník, který se v tomto období rozhodne pro nákup chladničky, dostane jako dárek 24 půllitrových plechovek piva Staropramen, kterými si bude moci zpříjemnit chvíle před obrazovkou při sledování hokejového šampionátu.
„V České republice začíná v těchto dnech stoupat hokejová horečka. Chceme co nejvíce přispět k tomu, aby atmosféra světového šampionátu, který se do České republiky vrátil po dvanácti letech, byla nezapomenutelná i pro naše zákazníky,“ komentovala akci marketingová ředitelka společnosti Datart Jana Adamová.
– red –