V nákupní zóně Zličín na Praze 5 se chystají velké změny. První fáze nákupního centra Metropole Zličín, která byla otevřena 10. října 2002, bude již 2. dubna tohoto roku rozšířena o novou část. Celkem zde tedy zákazníci na ploše téměř 70 000 m2 naleznou přes 120 obchodů. Nová fáze rozšíří nejen nabídku módy a zábavy, přibudou ale i nové typy obchodů a služeb.
„Společně s majiteli Metropole jsme se snažili doplnit již existující skladbu nájemců o nové služby a obchody a to i na základě názorů samotných zákazníků,“ potvrzuje Marta Stehlíková z realitní společnosti Cushman & Wakefield Healey & Baker, která obchodní prostory obsazovala. „O obchodní jednotky v nové části Metropole byl velký zájem, svědčí o tom i to, že obchodní pasáž byla již na začátku tohoto roku témeř stoprocentně pronajata,“ podotýká Marta Stehlíková.
Největším nájemcem v nové části Metropole bude supermarket Interspar, který na ploše přes 5000 m2 doplní v Metropoli chybějící sortiment potravin. Výrazně se také rozšíří nabídka služeb. „V nové části zákazníci naleznou například banku, čistírnu, opravnu obuvi, cestovní kancelář a podobně,“ uvádí Marta Stehlíková. Dalšími pro zákazníky atraktivními nájemci budou například knihkupectví Beta, ale také prodejny nábytku, které nabídnou široký sortiment a velmi kvalitní servis. Půjde o designový nábytek KTC Interiér a specializovanou prodejnu ratanového nábytku Home Art.
S novou částí Metropole se také výrazně rozšíří nabídka módy, která je výrazně zastoupena i v již existující části obchodního centra. „V Metropoli naleznete přes 120 obchodů, ve kterých jsou soustředěny nejznámější módní značky, které dosud pohromadě zákazníci v žádném jiném obchodním centru nenaleznou“, upozorňuje Marta Stehlíková.
V nové části bude obchodní dům s klasickým módním oblečením, známý jako Dům značkové módy „V Domě módy najdou zákazníci pohromadě módní zboží různých exkluzivních značek, jde převážně o zboží střední a vyšší cenové kategorie,“ upřesňuje Marta Stehlíková. Mezi módními obchody však zákazníci naleznou i trendové značky – např. Nike, Timberland, Marlboro Classics, Gino Rossi a další.
Rozšířením nákupního centra Metropole vznikne komplex, který bude nabízet nejširší spektrum módy, zábavy a služeb pro celou rodinu. Ke stávajícímu multikinu, Světu zábavy a dětskému koutku přibudou s otevřením druhé fáze nejmodernější Laser game v České Republice, pro děti dětské hřiště Človíčkov a později i bowling. Človíčkov bude koncipován jako zábavní park propojený s kavárnou, kde budou mít rodiče možnost si posedět a vychutnat kávu, zatímco budou dohlížet na své hrající si ratolesti. Hitem v nabídce dětského hřiště bude autodráha, chybět nebudou ani oblíbené skákací hrady a dále například kouzelný strom či plně vybavený dětský domeček.
Laser game se bude nacházet v prvním patře nově otevírané části „Je určen nejen mladším zákazníkům. Předpokládáme, že kromě běžných zákazníků budou Laser Game využívat i firmy pro své firemní akce,“ říká Stehlíková.
– red –