Společnost NAT1,která připravuje komerční program „Nabídková televize“, vysílaný v kabelové síti v severních Čechách, usiluje o jeho zařazení u hlavních kabelových operátorů-firem Karneval media a UPC.
Pražská „verze“ by neznamenala mechanické přenesení současného obsahu,ale musela by respektovat marketingové potřeby prezentovaných firem i kupní možnosti diváků-spotřebitelů.Připravit takový program není jednoduché.Klienti chtějí mít předem záruku, že jejich nabídkový program bude v síti operátora skutečně vysílán.Operátoři zase logicky požadují záruku, že Nabídková televize bude mít dostatek klientů, aby program uspěl. „Naším úkolem je teď sladit tyto dva zásadní, vzájemně se podmiňující požadavky k přesvědčivému komerčnímu přínosu pro všechny zúčastněné strany, říká jednatel společnosti Luboš Lidický.“Uvítáme každou další obchodní společnost,která by deklarovala svůj zájem nabídnout své produkty prostřednictvím obrazovky ve specializovaném non stop obchodním vysílání“.
Analýza zkušeností obdobných zahraničních kanálů i rozmach slovenské televize TVA,která pracuje s příbuzným modelem, posiluje argumenty o perspektivnosti projektu Nabídkové televize na českém mediálním trhu.
– red –