Druhý ročník soutěže o nejlepší directmarketingovou kampaň uplynulého roku – Český direkt – vyvrcholil na veletrhu Reklama slavnostním vyhlášením výsledků. V porovnání s loňským ročníkem soutěžilo celkově rekordních 41 kampaní ve třech kategoriích: B2B, B2C a nově také Mobilní marketing.
Tento počet je výsledkem nejen rostoucího zájmu o directmarketing a jeho nové formy, ale také účinnou podporou a aktivní spoluprací mezi pořadateli, Asociací directmarketingu a zásilkového obchodu (ADMAZ) a Asociací mobilního marketingu (AMM), partnery Česká pošta, Mediaservis, NetKit, Lion Teleservices CZ, M.I.P. Group a mediálními partnery Strategie a InStore Marketing.
Nejpilnějšími účastníky tohoto ročníku se staly společnosti DIMAR s devíti, OgilvyOne se šesti a Wunderman se čtyřmi soutěžními kampaněmi. Odborná porota po náročném hodnocení rozhodla o vítězích v jednotlivých kategoriích:
Kategorie: B2B
1.
OgilvyOne (za soutěžní kampaň Bonsaj)
2.
OgilvyOne (Paralen na cestách)
3.
Cortex (Shell Diesel Extra)
Kategorie: B2C
1.
DIMAR (Reklamní akce v porodnicích)
2.
5P Agency (Kredit + MasterCard Partner)
3.
DIMAR (Hypoteční úvěry)
Kategorie: Mobilní marketing
1.
B3net (Přijď s logem Kenvelo na mobilu a máš slevu)
2.
B3net (SMS připomínka na antikoncepci)
3.
OgilvyOne (SMS soutěž „Více ze hry“)
Zvláštní ceny v soutěži Český direkt získaly firmy:
Jak řekl výkonný ředitel ADMAZ Tomáš Hájek, „nebude dlouho trvat a zahájíme přípravy dalšího, v pořadí již třetího ročníku soutěže. Chceme, aby se soutěž Český direkt stala součástí života firem a lidí v přímém marketingu a aby přispěla k propagaci oboru na trhu.“ „Možnost vzájemně porovnávat nejlepší kampaně mobilního marketingu je pro rozvoj tohoto nového média velice důležité, a proto věříme i v úspěch a další růst pro příští ročník soutěže“, dodává Michal Zálešák, předseda AMM.
– pk –