Podle nejnovější zprávy společnosti Gartner, Inc., která se týká externích poskytovatelů služeb v oblasti informačních systémů CRM na světě, se společnost Accenture dostala mezi čtveřici nejlepších poskytovatelů v této oblasti.
Pro zprávu Magic Quadrant for Worldwide CRM ESPs, 2004* (Čtyři nejlepší externí poskytovatelé služeb v oblasti informačních systémů CRM v roce 2004), která byla vydána 20. prosince 2003, bylo hodnoceno celkem 28 poradenských společností a poskytovatelů služeb. Podle společnosti Gartner patří mezi nejlepší ti, kteří si v současnosti vedou dobře, mají jasnou představu o tendencích trhu a aktivně rozšiřují nabídku svých služeb, aby si udrželi přední místo na trhu.
Tato zpráva společnosti Gartner se týká poskytovatelů služeb, kteří používají rozvinuté metody informačních systémů CRM, jsou ekonomicky stabilní, jejichž metody jsou dlouhodobě orientovány na řízení a kteří disponují velkým množstvím konzultantů v oblasti CRM poskytujících řešení pro řadu různých průmyslových odvětví. Poskytovatelé služeb uvedení v této zprávě rovněž dokázali podporovat globální operace svých klientů v rámci tří hlavních zeměpisných oblastí.
Díky kompletní nabídce inovačních služeb se společnost Accenture stala průkopníkem nové aplikace myšlenek všech aspektů řízení vztahů se zákazníky, včetně marketingu, přímého prodeje, služeb pro zákazníky a místní podpory. Mezi tyto možnosti patří metody důsledného zvyšování návratnosti tržních investic, propracované metody získávání podrobného přehledu o nákupních zvyklostech zákazníků a upřednostňovaných službách a přizpůsobování nabídek a služeb na základě získaných informací a konečně jedinečné metody optimalizace vlivu kvality, cen a tržeb na prodej a poskytování služeb.
„Trvalým záměrem společnosti Accenture je pomáhat klientům při zdokonalování služeb pro zákazníky a zvyšování výkonnosti prodeje. Jedinečnost přístupu spočívá v důrazu na přizpůsobení našich operačních a analytických možností cílům našich klientů v oblasti služeb zákazníkům a prodeje, a to pragmatickým způsobem zaměřeným na výsledek,“ řekl John Freeland, řídící partner společnosti Accenture pro oblast CRM.
– red –