Výzkum trhu

Spontánní znalost značek – dámské spodní prádlo

V omnibusovém šetření GfK Praha v souboru 1 006 náhodně vybraných respondentů na území celé ČR ve věku 15 – 79 let (realizovaném ve dnech 24. října – 3. listopadu 2003) byla opět zjišťována spontánní znalost značek dámského spodního prádla.

Letos se významně nezměnilo pořadí nejznámějších značek dámského spodního prádla. Na 1. místě stále zůstává Triola (31,2 %) před značkami Jitex Písek (26,2 %) a Elite (25,4 %). S odstupem za nimi je Pleas (20,6 %) a Belinda (16,2 %). Respondenti jmenovali v rozmezí 10 – 8 % další značky – OP Prostějov, Evita, Timo, Triumph a Tango. Celkem se v našem výzkumu objevilo 61 značek.

Graf:
Dámské spodní prádlo 10/2003

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!