ICT

Druhého kola výběru mediální agentury pro ČESKÝ TELECOM se zúčastní pět kandidátů

Výběrového řízení na mediální agenturu ČESKÉHO TELECOMU, a.s., se zúčastnilo osm zájemců, do druhého kola postoupilo pět nejperspektivnějších kandidátů. Jsou to společnosti OMD CZECH, Starcom Media West Group, mediaedge.cia, Médea a současný partner ČESKÉHO TELECOMU Carat Praha. „Od agentur, které postoupily do druhého kola, očekáváme především dobré cenové podmínky, maximální efektivitu poskytovaných služeb, a také nápaditost při výběru různých typů médií,“ uvedla Pavla Činátlová, výkonná ředitelka pro vnější a vnitřní komunikaci ČESKÉHO TELECOMU.

Zadání druhého kola obdrží agentury v nejbližších dnech. Zpracováním konkrétního úkolu a jeho osobní prezentací se budou ucházet o strategické partnerství s ČESKÝM TELECOMEM v oblasti poradenství, analýzy, plánování a nakupování reklamního prostoru v médiích. Vítěze výběrového řízení společnost ohlásí přibližně na přelomu ledna a února 2004.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!