Jako první z bank v České republice uvedla Komerční banka v těchto dnech na trh nový produkt zaměřený na podporu franchisingového konceptu podnikání– Franchising Program.
Program je zacílený na komplexní podporu franchisingového podnikání, od produktů určených k financování začínajících podnikatelů, až po řešení finančních potřeb již zavedených subjektů. Velký důraz při konstrukci Franchising Programu je přitom kladen na možnosti úvěrování.
„Komerční banka si byla vědoma toho, že rozvoj franchisingu byl pro Českou republiku příležitostí k rozvoji podnikatelských aktivit malých firem, ať formou importu nebo vytvořením nových konceptů podnikání. „Ochranný deštník franchisora“ (pozice značky na trhu, strategie, know-how) umožňuje Komerční bance lépe porozumět podnikatelskému záměru a nabídnout tak klientovi vhodnější formy financování,“ uvedl ředitel pro Marketing KB André Léger. „Právě proto se Komerční banka rozhodla využít tohoto osvědčeného receptu na úspěch a po pilotním projektu zaměřeném na možnosti úvěrování franchisingového podnikání uvedla na trh zcela ojedinělý produkt – Franchising Program,“ doplnil Andé Léger.
Franchising Program je určen jak franchisantům k financování jejich podnikání, tak franchisorům k rozšiřování franchisingové sítě. Program zvyšuje dostupnost podnikatelských úvěrů a lze díky němu financovat potřeby i začínajících podnikatelů bez podnikatelské historie. Franchisorům umožňuje program rozšiřovat franchisingovou síť a zvyšovat tak odbyt jejich produktů a služeb a posilovat image značky. V oblasti úvěrování nabízí Program možnost financování investičních potřeb (nákup provozovny, franchisy, atd.), oběžných prostředků (zásoby, pohledávky z obchodního styku, atd.) a provozních potřeb (opravy, údržbu atd.), přičemž klient si může vybrat mezi krátkodobým, střednědobým i dlouhodobým úvěrem. Typ úvěru záleží na požadavcích klienta, na jeho hospodaření a strategii.
– red –