Společnost GE Capital Multiservis provedla koncem roku 2002 a v polovině roku 2003 výzkumy, které probíhaly formou hloubkových rozhovorů s klienty ve věku od 19 – 55 let, jejichž cílem bylo zhodnocení obsahové i obrazové kvality všech propagačních materiálů standardního produktu – Multiservis úvěru. Na základě těchto průzkumů nyní přistoupila k celkové změně všech propagačních materiálů tzv. POS materiálů (letáky, plakáty, cenovky, magnetické cenovky, stojánky na letáky).
„Z dotazování mezi našimi klienty a prodejci vyplynulo, že dosavadní POS materiály nejsou po obsahové i vizuální stránce zcela ideální a je zde prostor pro zlepšení,“ uvedla marketingová manažerka GE Capital Multiservis Vratislava Konrádová. Na základě prvního výzkumu vytvořila společnost GE Capital Multiservis několik návrhů nových propagačních materiálů. V rámci druhého průzkumu již byly testovány nové materiály a z nich byla vybrána nejlepší varianta.
„Pro všechny propagační materiály produktu Multiservis úvěr jsme zvolili výraznější, veselejší barvy a celkově odlehčili textovou část,“ popisuje nejviditelnější změny Vratislava Konrádová. Hlavním mottem je nadpis: „Přepněte si na vyšší standard“. Podle Vratislavy Konrádové by měl klientovi asociovat, že právě s GE Capital Multiservis si může zvýšit svoji životní úroveň a nakoupit zboží, které potřebuje či po kterém touží.
„Jednou z výrazných změn je mimo jiné zjednodušení formuláře Potvrzení o výši pracovního příjmu a uvedení dvou konkrétních příkladů splácení, podle měsíční splátky a podle doby splácení,“ dodala Vratislava Konrádová. Upraveny jsou také rozměry všech POS materiálů, čímž se docílilo praktičtějšího využití a rozšíření možností umístění na prodejnách.
Klienti se mohou s novými propagačními materiály GE Capital Multiservis setkat na šesti tisících místech po celé České republice.
– pk –