ICT

Britský T-Mobile přesouvá podporu nových služeb do indického centra společnosti LogicaCMG

Více než třetinu nákladů ušetřil britský mobilní operátor T-Mobile využitím služby „offshore outsourcing“ (některé aktivity jsou svěřeny zahraničnímu subdodavateli) společnosti LogicaCMG. Spolupráce se týká zavádění nových služeb, jako jsou java hry, stahování vyzváněcích melodií či posílání zpráv se speciálním informačním obsahem. Kromě finanční úspory se podařilo také zkrátit čas potřebný pro uvedení těchto služeb na trh.

LogicaCMG přesunula do svého centra v indickém Bangalore help-desk pro obchodní partnery, kteří realizují zmíněné služby pro uživatele sítě T-Mobile. Zaměstnanci střediska v Bangalore také posuzují a schvalují podobu nových služeb z technologického hlediska, přizpůsobují nastavení internetového portálu a partnerských rozhraní a jsou odpovědni za testování bezchybné komunikace mezi systémy T-Mobile a jeho obchodních partnerů.

Divize společnosti LogicaCMG zaměřená na poskytování služby „offshore outsourcing“ vzrostla za posledních 18 měsíců více než třikrát (o 200%). Zabývá se zejména každodenní podporou zákaznických organizací a často přebírá odpovědnost za celé obchodní procesy, například provozování různých center obsluhy a center podpory. Technologické centrum v indickém Bangalore se soustředí převážně na návrhy a vývoj nových systémů pro zákazníky společnosti LogicaCMG na celém světě.

Ředitel pro mezinárodní telekomunikační aktivity ve firmě LogicaCMG Robert Dunkley řekl: „Obchodní model, který nabízíme, pomáhá T-Mobile poskytovat lepší služby než konkurence. Protože dobře zvládáme jak problematiku offshore outsourcing, tak technologické záležitosti a jsme schopni zajistit velmi rychlé zavedení inovací, je výsledkem spolupráce dynamické prostředí, které přispěje k dalšímu růstu výnosů mobilního operátora.“

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!