Od pondělí 15. září 2003 se mohou klienti ČSOB dozvědět během několika minut informaci o zaúčtovaní platby , kterou zadali na pobočce, elektronicky či telefonem nebo kterou naopak obdrželi na svůj bankovní účet.
Díky službě ČSOB INFO 24 jim o tom banka okamžitě automaticky odešle SMS zprávu nebo e-mail. ČSOB tak definitivně zlomila monopol jedné z menších bank na zdejším trhu, která na této službě postavila svou televizní image. ČSOB INFO 24 zasílá informace o transakcích, zůstatcích na účtu či autorizacích úhrad platební kartou a další údaje podle kritérií, které si klient sám určí.
Klient má možnost si sám stanovit, zda chce odeslat SMS o každém pohybu na svém účtu anebo jen o některých došlých úhradách či provedených platbách. Může si také nastavit limitní částku, do jejíž dosažení naopak nechce být informován. Lze si vybrat, zda bude informován průběžně či zda chce v některých hodinách příchozí SMS z banky blokovat. K identifikaci příchozích plateb, o nichž chce okamžitou informaci, může použít buď očekávanou částku, konstantní symbol platby anebo jiné kriterium obsažené v platebních příkazech.
Služba ČSOB INFO 24 je poskytována zdarma všem majitelům běžných účtů vedených v ČSOB buď ve formě standardní či šifrované SMS zprávy (šifrovaná forma je dostupná pouze klientům s aktivovanou službou ČSOB Mobil 24), anebo jako e-mail. Prostřednictvím e-mailu lze navíc dostávat elektronické výpisy z účtu a kursovní zpravodajství ČSOB a ČNB.
Zatím je možné službu aktivovat a stanovit kritéria zasílaných SMS zpráv pouze na pobočkách ČSOB. V dohledné budoucnosti se počítá se zpřístupněním tohoto postupu přes ČSOB Internetbanking 24 a ČSOB Linku 24 (call centrum).