Výzkum trhu

Spontánní znalost značek – mikrovlnné trouby

Institut pro výzkum trhu GfK Praha zařazuje pravidelně do svého měsíčního omnibusového výzkumu otázky, jejichž cílem je zjišťovat spontánní znalost značek ve vybraných skupinách výrobků mezi českou veřejností. Ke zjištění tohoto výsledku je používáno metody osobního dotazování. Dotazování se uskutečňuje v souboru 1 000 občanů České republiky ve věku od 15 do 79 let vybraných na základě stratifikovaného vícestupňového náhodného výběru.

V omnibusovém šetření společnosti GfK Praha, realizovaném v červnu 2003 byla zjišťována spontánní znalost značek mikrovlnných trub. Z uvedených značek si 1. pozici uchovává Eta (32 %) před značkou Moulinex (32 %) a Whirpool (30 %). Následovaly značky Daewoo (21 %), Philips (18 %) a Zanussi (17 %).

Graf:
Mikrovlnné trouby 06/2003

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!