ICT

Zákaznický datový sklad zvýší efektivitu marketingových kampaní Home Credit

Skupina Home Credit, poskytovatel spotřebitelských úvěrů ve střední a východní Evropě s obratem 5,6 miliardy korun (rok 2002), si zvolila firmu Adastra jako dodavatele řešení zákaznického datového skladu. Toto řešení má umožnit firmám ze skupiny Home Credit efektivnější tvorbu a vyhodnocování marketingových kampaní, efektivnější proces schvalování úvěrů, řízení rizika a likvidity. Adastra realizuje projekt pro firmy ze skupiny Home Credit, konkrétně pro Home Credit Finance a.s. a Home Credit Slovakia, a.s.

„Adastru jsme zvolili jako dodavatele s mnohaletými zkušenostmi v oblasti budování zákaznicky orientovaných datových skladů. Navíc nám vyšli vstříc vytvořením společného týmu Home Creditu a Adastry, který zajistí přenos know-how na naše pracovníky a umožní nám další rozvoj řešení,“ řekl Mgr. Pavel Teplý, náměstek generálního ředitele pro úsek analýz, Home Credit Finance, a.s.

Projekt zákaznického datového skladu realizuje Adastra na technologiích Oracle. Jako zákaznická databáze je realizována na produktu Oracle 9i, jsou využity i produkty Oracle Discoverer, Oracle Warehouse Builder a Oracle Application Server.

V oblasti finančních institucí má Adastra rozsáhlé zkušenosti – mezi její zákazníky v ČR patří například společnosti Česká Spořitelna, ČSOB Pojišťovna, EGAP, ING Group, HVB banka nebo Všeobecná stavební spořitelna Komerční banky.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!