Společnost Eurotel Praha, spol. s r. o., rozšířila a posílila oddělení marketingu. Jde o další krok, který je signálem, dokládajícím zaměření společnosti Eurotel na zákazníka. Na saturovaném trhu nabývá na důležitosti vývoj speciálních služeb a rozšiřování cílené péče o zákazníky v segmentech předplacených i tarifních služeb. Společnost Eurotel hodlá rozvíjet a upevňovat svou vedoucí pozici na trhu a je připravena rozšiřovat nabídku služeb, především těch, které posunují zájem zákazníků od hlasových směrem k datovým přenosům a internetu.
První změnou je postup Heleny Čomorové na pozici marketingové ředitelky pro rezidenční trh. Důkazem jejích schopností je úspěch segmentu předplacených služeb, který vedla od roku 1999. Tyto služby zastřešované značkou Eurotel Go v současné době generují významný podíl na tržbách společnosti Eurotel, slouží více než 3 milionům uživatelů a mají vedoucí pozici na trhu předplacených služeb. Nyní bude zodpovídat za marketing zaměřený na rezidenční zákazníky využívající jak tarifní, tak i předplacené služby, a za marketingové výzkumy a analýzy. Ve společnosti Eurotel pracuje Helena Čomorová od roku 1999. Jako marketingový manažer pro předplacené služby se podílela na zavedení a etablování značky Go na trhu. Před nástupem do společnosti Eurotel pracovala na pozicích manažera skupiny značek ve společnostech Bayer a Warner Lambert. Na Karlově univerzitě vystudovala přírodovědeckou fakultu, v letech 1998-9 studovala na J. L. Graduate School of Management na Northwestern univerzitě v Chicagu v USA
Na pozici marketingový ředitel pro firemní zákazníky obohatil tým Eurotelu Michal Knor. Má rozsáhlé zkušenosti z oblasti telekomunikací. V letech 2002-2003 působil ve společnosti Nextra Czech Republic jako ředitel pro business development. Během předchozího dlouholetého působení ve společnosti Český Telecom se podílel na vývoji a implementaci internetových a interaktivních služeb (Internet OnLine a Videotex), v roce 1999 se stal ředitelem pro strategii a rozvoj služeb Internet OnLine, v roce 2000 pak ředitelem pro prodej a marketing IOL. Studoval na Matematicko-fyzikální fakultě UK a absolvoval obor Automatizované systémy řízení na Vysoké škole chemicko-technologické v Praze.