Výzkum trhu

Spontánní znalost značek – filmy do fotoaparátu

Institut pro výzkum trhu GfK Praha zařazuje pravidelně do svého měsíčního omnibusového (vícetematického) výzkumu otázky, jejichž cílem je zjišťovat spontánní znalost značek ve vybraných skupinách výrobků mezi českou veřejností.

Ke zjištění tohoto cíle je používáno metody osobního dotazování (face-to-face) v celé České republice. Dotazování se uskutečňuje v souboru 1 000 občanů České republiky ve věku od 15 do 79 let vybraných na základě stratifikovaného vícestupňového náhodného výběru.

Na dotaz na spontánní znalost značek filmů do fotoaparátů uvedli respondenti celkem 28 značek. Z nich je „lídrem“ stále Kodak (60,4 %). Velmi silné jsou i nadále značky Agfa (43,5 %) a Fuji (40,4 %).
Přes 20 % znalosti zaznamenala Konica (21,4 %). Dalších 5 značek uvedlo 12 – 10 % respondentů – Polaroid, Foma, Fotolab, Canon a Minolta.

Graf:
Filmy do fotoaparátu 05/2003

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!