Výzkum trhu

Spontánní znalost značek – chladničky a kombinace chladničky s mrazničkou

Institut pro výzkum trhu GfK Praha zařazuje pravidelně do svého měsíčního omnibusového (vícetematického) výzkumu otázky, jejichž cílem je zjišťovat spontánní znalost značek ve vybraných skupinách výrobků mezi českou veřejností.

Ke zjištění tohoto cíle je používáno metody osobního dotazování (face-to-face) v celé České republice. Dotazování se uskutečňuje v souboru 1 000 občanů České republiky ve věku od 15 do 79 let vybraných na základě stratifikovaného vícestupňového náhodného výběru.

V omnibusovém šetření společnosti GfK Praha realizovaném v květnu 2003 byla zjišťována spontánní znalost značek chladniček a kombinace chladničky s mrazničkou. Nejvyšší znalost zaznamenala značka Calex (67%), na dalších místech se umístily Zanussi (38%) a Whirpool (37%).

Následují značky Gorenje (29%), Elektrolux (27%), Ardo (22%) a Bosch (18%).

Graf:
Chladničky a kombinace chladničky s mrazničkou 05/2003

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!