Marketing

Vznikl Klub intuitivního marketingu

Nejdříve dejme slovo tiskové zprávě, kterou vydalo nakladatelství Management Přes 19. května 2003:

„Cílem nové iniciativy marketingových manažerů, vznikajícího Klubu intuitivního marketingu, je sdružovat zájemce – fyzické i právnické osoby – o kultivaci tuzemského tržního prostředí, o poznání a praktické uplatňování zásad tzv. intuitivního marketingu – otevřenosti, slušnosti, upřímné a důsledné péče o potřeby zákazníků.

Zakladatelem klubu je podnikatel a poradce Miloš Toman, autor knihy Intuitivní marketing (podrobněji o knize), kterou v březnu tohoto roku vydalo nakladatelství Management Press a o níž Hospodářské noviny (20. 3. 2003) ve své recenzi napsaly:

„Koncepce intuitivního marketingu, jak se v praxi ukazuje, by mohla být jedním z nových přístupů, které by mohly pomoci vyvést tradiční marketing ze slepé uličky a přiblížit jej praxi běžného podnikání. Staví na obrovské přednosti malých podnikatelů – mají blízko k zákazníkům, takže mají i větší cit pro jejich přání a potřeby a dokáží na ně reagovat bez drahého marketingového aparátu.“

Základní komunikační platformou Klubu intuitivního marketingu je internetový magazín Manažer & úspěch (http://www.promanazery.cz), kde jsou k dispozici také podrobnější informace o poslání a záměrech klubu, přehled členských výhod i členská přihláška .

Proč tedy Klub intuitivního marketingu?

Napsat úspěšnou knihu pro podnikatele a marketingové pracovníky je něco zcela jiného, než napsat úspěšný román. Románové postavy – je-li kniha opravdu dobrá – přežijí staletí beze změny. Babička je stále tou samou postavou, jakou ji Božena Němcová popsala, a nového Švejka, přizpůsobeného době, také nikdo nenapsal.

Něco jiného je to ale u knihy, která přináší „živé“ návody. Ba nejde ani tak o knihu, ale o ideu, myšlenkový celek, který přináší. Tady už nelze ponechat „děj“ knihy svému osudu a čekat, že ještě za sto let osloví čtenáře. Idea, má-li sloužit, nemůže být dílem jednoho člověka. Může ji vyslat – třeba knihou – do světa, ale záleží na jejích uživatelích, jak s ní naloží, jak ji rozšíří a jak si ji uzpůsobí pro svoje potřeby.

Předpokládám, že většina čtenářů nezaložila knihu Intuitivní marketing po přečtení do zadní police knihovny, ale ponechala si ji na svém pracovním stole a pracuje s ní. Rádi by ovšem měli intuitivní marketing živý a – jak se říká – v poslední, aktuální verzi. Právě proto vznikl Klub intuitivního marketingu. Má se stát místem, bodem, kde si uživatelé intuitivního marketingu mohou vyměnit své zkušenosti, mohou se ostatním pochlubit jak to dělají oni, mohou ukázat, kde se jim tato metoda osvědčila. A mohou také přijít s novými, originálními myšlenkami, které intuitivní marketing posunou kupředu.

Dá se říci, že se tak trochu vzdávám „vlastnictví“ ideje intuitivního marketingu a předávám ji jejich uživatelům. Jistě k jejímu prospěchu, neboť je známo, že více hlav více ví. A intuitivní marketing je založen ne na chladných akademických zásadách, ale především na praxi. Co získáte jako člen klubu – a zdůrazněme, že za členství se neplatí ani koruna – kromě možnosti vyměňovat si zkušenosti? Především je to přístup k některým exkluzivním informacím z oblasti intuitivního marketingu, určených právě jen členům Klubu. Pokud vás zajímá více finanční výhodnost, pak je to zejména možnost získat knihu Intuitivní marketing s věnováním a podpisem autora, navíc ještě se slevou. Do budoucna přibudou další knihy z nakladatelství Management Press. K tomu můžete získat zajímavé slevy na kurzy, vycházející ze zásad intuitivního marketingu a také na firemní poradenství.

Protože intuitivní marketing se zabývá vztahy lidí a je na nich především založen, měli by se členové klubu setkávat nejen na internetových stránkách, ale také „živě“. Plánuji proto, že se nejméně jednou ročně sejdeme o víkendu v nějakém pěkném prostředí, abychom se lépe poznali.
Jak už vyplynulo z předchozích informací, může se stát členem Klubu každý, kdo má o intuitivní marketing zájem a kdo chce přispívat k jeho rozvoji. Členové nemají žádné povinnosti (snad kromě dobrovolné propagace myšlenky intuitivního marketingu) a čekají je jen a jen výhody.

Budu rád, když i vás budu moci v Klubu intuitivního marketingu přivítat.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!