Adastra, mezinárodní firma poskytující řešení analytického CRM a datových skladů, získala zakázku od kanadské firmy Sears Canada. Sears je jedním z největších obchodních řetězců v Kanadě, který provozuje 122 obchodních domů a dosahuje obratu 6.6 miliardy kanadských dolarů. V letošním roce slaví Sears Kanada padesátileté výročí. Projekt bude realizován firmou Adastra ve spolupráci s firmou IBM Kanada.
Projekt se zaměří na katalogovou divizi firmy Sears. Katalog Sears je největším prodejním katalogem v Kanadě, který je distribuován do více než 4 milionů domácností. Řešení firmy Adastra, realizované ve spolupráci s IBM, je založeno na sofistikovaných modelech využívajících technik Data Mining (dolování dat) ke zlepšení distribuce a lepšímu zacílení distribuce katalogů.
Řešení obsahuje také poradenství v oblasti obchodních procesů a řízení toku informací v oblasti výběru a distribuce katalogů. Adastra bude poskytovat pro firmu Sears poradenství v oblasti změn ETL procesů a technologií, využívaných pro identifikaci zákazníka, identifikaci zákazníka v kontextu domácnosti a pro přiřazení historie transakcí na domácnosti.