Et netera realizovala pro Auto Palace Praha, k.s. a Hyundai Motor CZ s.r.o., členy skupiny APG a výhradní dovozce vozů Mazda, resp. Hyundai, systém pro efektivní správu, sdílení a distribuci dokumentů (document management system) uvnitř obou společností a externí komunikaci s dealery a servisy v České a Slovenské republice.
Hlavními úkoly implementovaného řešení bylo nahradit dosavadní jednoúčelový systém pro distribuci servisních informací dealerům moderním document management systémem. Ten funguje na bázi webových technologií a rozšiřuje nejen možnosti externí komunikace s dealery, ale především funguje jako intranetový nástroj pro správu a sdílení dokumentů (DMS) v obou společnostech.
„Se společností Et netera máme několik let dobrých zkušeností s provozem a rozvojem původního jednoúčelového systému pro distribuci servisních informací, který nám šetří administrativní náklady už od roku 1999. Pro implementaci komplexního řešení document managementu jsme proto nemuseli chodit daleko,“ uvedl Vladimír Hejna, inspektor dealerské sítě Auto Palace Praha k.s.
Díky nasazenému systému se podařilo vyřešit komplikovanou správu neustále rostoucího množství elektronických i papírových dokumentů. Do systému byla zapojena všechna oddělení společností, která tak nyní mohou v jednotném a intuitivním prostředí poskytovat informace ostatním ve firmě a stejně tak i externím obchodním partnerům. „Naší zásadou při realizaci podobných řešení je vždy stavět uživatele na první místo a zajistit tak maximální jednoduchost, přehlednost a intuitivní ovládání systému. Důkazem, že se to v Mazdě podařilo, jsou kladné reakce dealerů. Ti, často se základním technickým vybavením a znalostmi, nový systém bez problémů používají na každodenní bázi, což nás velice těší,“ dodal Ing. Martin Holečko, account manager společnosti Et netera.