První část nové SMS soutěže koncernu Henkel byla spuštěna ve středu 12. března. Organizuje ji agentura Ogilvy Promotional Campaigns, dodavatelem služeb mobilního marketingu je společnost ComGate. Ta se podílí už na třetí zakázce pro tohoto klienta z oblasti drogerie. Akce běží od 12. března do 20. dubna 2003 na území České republiky.
SMS soutěž je rozdělena do dvou vzájemně nezávislých částí. První probíhá od 12. března do 16. dubna v hypermarketech Makro. Další od 9. dubna do 15. dubna v prodejnách Julius Meinl a od 3. dubna do 20. dubna v Bille.
„O volném pokračování SMS kampaně jsme rozhodli na základě spokojenosti nás i klienta s předchozími SMS soutěžemi,“ uvedla Zdeňka Lanková, account executive z Ogilvy Promotional Campaigns. O důvodech spolupráce s dodavatelem technického řešení řekla, že „vzhledem k úrovni služeb poskytovaných ComGatem bylo logické, že jsme jeho týmu zadali další zakázku.“
„Ukazuje se, že zákazníci mají SMS soutěže v čím dál větší oblibě, z čehož vyplývá i nárůst poptávky o další kampaně ze strany klientů,“ sdělil Nikolaj Šťáhlavský, generální ředitel společnosti ComGate, a.s.
Popis mechaniky „Makro“
Zákazník se soutěže účastní tak, že zakoupí soutěžní výrobky Persil, Palmex, Rex, Bref, Clin, Pur nebo Silan v hodnotě minimálně 1000,- Kč včetně DPH a odpoví na otázku „Kolik lidí se celkem zúčastní této soutěže v rámci všech prodejen Makra?“ Pokud spotřebitel odeslal pomocí SMS správný tip, může získat jednu z dvaceti výher – velikonoční úklid domácnosti.
Popis mechaniky „Billa a Julius Meinl“
Zákazník se akce účastní tak, že zakoupí soutěžní výrobky Bref WC Gel v minimálním množství 200 ml a pomocí SMS odpoví na otázku „Kolik lidí se účastní soutěže ve stejný den jako Vy?“ Pro spotřebitele z prodejen Billa je připraveno celkem devět poukázek na úklid, pro soutěžící z prodejen Julius Meinl organizátoři vyhradili dohromady sedm poukázek.