Společnost SPRINX s.r.o., držitel certifikátu Microsoft GOLD CERTIFIED PARTNER, představila 7. března 2003 nejnovější verzi řešení pro řízení vztahů se zákazníky (SPRINX CRM.NET verze 3.1), která poskytuje možnost evidovat a řídit firemní obchodní kontakty, plánovat aktivity, provázat firemní dokumenty s kontakty a aktivitami, umožňuje analyzovat prodejní cyklus, výkonnost jednotlivých prodejců podle teritoria a produktu, odhadovat budoucí tržby a další.
SPRINX CRM.NET je vybudován na nejmodernější technologii Microsoft .NET. V duchu již dnes známého hesla společnosti Microsoft, že aplikace vybudované na této technologii budou přístupné „kdekoliv, kdykoliv a z jakéhokoliv zařízení“, lze k CRM systému přistupovat primárně přes internetový prohlížeč. Z hlediska uživatele je pak nepodstatné, zda je připojen přes Internet nebo pracuje v kanceláři, zda používá stolní počítač, notebook, PDA nebo mobilní telefon.
V produktu SPRINX CRM.NET jsou zúročeny více než šestileté zkušenosti společnosti SPRINX s vývojem a implementací takovýchto řešení zaměřených na organizace střední velikosti. Filozofií firmy SPRINX a jejích produktů je, aby zákazník dostal kvalitní a efektivní řešení, které lze nasadit během několika dnů. Současně však zůstává otevřeno k úpravám, jež je přizpůsobí požadavkům zákazníka a integrují s již používanými aplikacemi. K tomu jsou připraveny implementační a vývojové týmy společnosti SPRINX a jejích partnerů z celé České republiky.