Internetový Obchodní dům.cz dosáhl v roce 2002 obratu 138 milionů Kč. Z hlediska obratu si tak udržuje pozici největšího čistě elektronického obchodu v České republice v segmentu B2C (prodej zboží koncovému spotřebiteli). „Potvrdilo se nám, že nakupování prostřednictvím internetu se už stalo běžnou záležitostí. Nakupují u nás všechny věkové a profesní skupiny. Nepřevažují už mladí počítačoví nadšenci, jak tomu bylo v roce 1998, když jsme začínali,“ říká Roman Novotný, ředitel společnosti K.D. Marketing, která obchod provozuje. Adresu www.obchodni-dum.cz nyní navštěvuje denně kolem pěti tisíc uživatelů internetu.
Uživatelé dnes žádají od internetového obchodu nejen dobrou cenu, ale i návazné služby. „Obchodní dům.cz už má široký zástup zákazníků, kteří u nás nakoupili opakovaně. To náš tým jen utvrzuje v přesvědčení, že pro úspěch je rozhodující také úroveň služeb. Zákazníci, kteří u nás nakupují, začínají být celkově náročnější a pozorujeme rovněž větší zájem zákazníků o dražší výrobky,“ doplňuje Novotný.
Obchodní dům.cz dodává prostřednictvím distribučních center v Praze, Brně a Mladé Boleslavi zejména samostatné i vestavné domácí spotřebiče, elektroniku a mobilní telefony. Celkem nabízí téměř šest a půl tisíce položek, počet prodávaných značek se blíží devadesáti. Kromě možnosti objednat zboží 24 hodin denně po sedm dní v týdnu nabízí rozvoz zboží vlastní dopravou až do pozdních večerních hodin přímo do bytů zákazníků. „Nakupující jsou spokojeni, že jim zboží dovezeme v čase, který jim nejlépe vyhovuje, třeba i v deset hodin večer,“ vysvětluje Novotný jednu z výhod nákupů na www.obchodni-dum.cz.
Obchodní dům.cz je řádným členem Asociace pro elektronickou komerci (APEK) a patří mezi první obchody, které od této asociace obdržely certifikát „Nákup bez obav“. Obchod provozuje od roku 1998 společnost K.D. Marketing, která je nyní ze 100 % vlastněna a. s. Obchodní dům.cz. Tato akciová společnost je v držení českých fyzických osob.