Ekonomický týdeník EURO oznámil, že od ledna 2003 začne vycházet v inovované podobě a každé poslední pondělí bude obohacen o nový exklusivní lifestylový měsíčník E8.
Ekonomický týdeník EURO se představí:
- s novými rubrikami,
- v dynamičtější a přehlednější grafické úpravě,
- obohacený o společenský a lifestylový měsíční magazín.
Kromě rozšíření čtenářské nabídky sleduje těmito počiny ještě jeden úhelný zájem. Cítí se být především součástí business-komunity, a proto míníme v podobě měsíčníku E8 poskytovat širší a rozmanitější prostor pro spolupráci se čtenáři.
Měsíčník E8 bude pozitivní svým duchem, kreativní obsahem a exkluzivní svým zpracováním. Vydavatel jím chce přispívat ke kvalitě života firem, jejich zaměstnanců, rodinných příslušníků a přátel. Magazín bude součástí týdeníku EURO každé poslední pondělí v měsíci a kromě jiného bude obsahovat:
- obsáhlé interview s celebritou podnikatelské sféry,
- zprávy a postřehy ze společenských událostí ve firmách,
- neobvyklé tipy pro všechny, kdo rádi či alespoň hodně cestují,
- doporučení pro osobní investice,
- rubriku pro příznivce informačních i audiovizuálních technologií,
- ambiciózní automobily, dobré jídlo a pití, školu golfu,
- inspiraci pro styl a vybavení Vaší firmy, Vašeho bytu,
- pohledy na osobní preference předních vlastníků, manažerů, politiků a špičkových
- profesionálů v řadě oborů.