Mezi klienty využívající služeb společnosti Aliatel patří společnost Cetelem ČR, a.s., která v ČR patří k nejvýznamnějším společnostem poskytujícím spotřebitelské úvěry (karta Aura). Společnost již tři roky používá telefonní služby s přímým i nepřímým připojením Business Call Direct a Business Call Smart, internetové připojení Speedline s garantovanou kapacitou 512 kbit/s a datovou službu Frame Relay pro propojení svých lokálních počítačových sítí.
V uplynulých dnech byla se společností Cetelem podepsána smlouva o poskytování služby bezplatného volání – Profit Call 800. Služba je v dnešní době pro většinu velkých firem nezbytným nástrojem aktivní komunikace se stávajícími i potenciálními klienty.
„Rozhodnutí o rozšíření stávajících služeb o službu bezplatného volání bylo jen dalším logickým krokem. Se službami Aliatelu jsme spokojeni po stránce kvality i ceny. Úspora je ve srovnání s cenami dominantního operátora opravdu poměrně významná,“ říká Václav Horák, ředitel informačního systému společnosti Cetelem.
„Cetelem je typickým příkladem zákazníka, který se rozhodl využít zvýhodněné nabídky služeb v jednom balíčku. V rámci takového balíčku dodáváme firmám komplexní telekomunikační řešení zahrnující hlasové, datové a internetové služby za velmi výhodných cenových podmínek,“ doplňuje tisková mluvčí společnosti Aliatel Petra Kopecká.