Finance

Adastra dokončila projekt segmentace zákazníků pro IPB Pojišťovnu

Softwarová a konzultační firma Adastra Corporation ohlásila dokončení projektu segmentace zákazníků s využitím technologií data mining pro IPB Pojišťovnu, pátou největší pojišťovnu v ČR z hlediska objemu předepsaného pojistného a čtvrtou největší v oblasti životního pojištění.

Projekt segmentace byl zaměřen na vybrané produkty pojišťovny, především na oblast OPV (odpovědnost za škodu způsobenou provozem vozidla), tzv. „povinného ručení“.

Projekt byl realizován s využitím data miningových metod, konkrétně metod rozhodovacích stromů a za podpory produktu KnowledgeSTUIO od firmy Angoss. S pomocí těchto sofistikovaných nástrojů šlo o to nalézt významné atributy z hlediska rizikovosti smlouvy (např. že okres, v němž držitel vozidla bydlí, má významný vliv na rizikovost smlouvy) a také nalézt rozdělení hodnot těchto atributů do skupin s obdobnou rizikovostí (např. které okresy mají podobnou rizikovost).

Čtěte také

  1. Specialista na digitální obsah a vizualizaci iiot
    Brno-Ostrovačice | od 50 000 Kč výše
  2. PPC specialista | senior | 2 dny home office
    České Budějovice | 50000 - 100000 Kč za měsíc
  3. Koordinátor/ka promo akcí - možnost práce Z domova
    Modletice
  4. Obchodní zástupce pro hokejovou značku (celá ČR)
    Plzeň | 30000 - 70000 Kč za měsíc
  5. Marketingový specialista s AJ
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!