ICT

Siemens IC mobile zvolila společnost Media Network OMD

Divize Information and Communication Mobile společnosti Siemens (Siemens IC mobile) se rozhodla svěřit svůj mediální rozpočet ve výši stovek miliónů USD mezinárodní společnosti Media Network OMD, které se v několika kolech výběrového řízení podařilo porazit čtyři konkurenty.

Siemens mobile propaguje své výrobky a služby zhruba v 70 zemích světa. Když si vybírala mediální agenturu, bylo jejím cílem vytvořit jednotný globální přístup k využívání jejího mediálního rozpočtu. Siemens mobile je jeden z předních světových dodavatelů celého spektra výrobků a služeb pro mobilní komunikaci – od terminálů přes síťovou infrastrukturu až po mobilní aplikace. Jde o první divizi společnosti Siemens (Siemens Group), která si najala globální mediální agenturu.

Siemens mobile již spolupracuje s kreativní agenturou (WiedenKennedy, Amsterdam) a se sítí agentur zaměřených na klasickou komunikaci (McCann-Erickson/M.E.C.H., Berlín). Jedním z cílů, které Siemens mobile vytrvale sleduje, je, aby její globální marketingové aktivity byly skutečně efektivní a vzájemně propojené. To se projevilo i ve volbě společnosti OMD jako globální sítě mediálních agentur. Toto rozhodnutí by mělo přispět také k tomu, aby se na dnešním vysoce konkurenčním trhu dále zlepšila pozice společnosti Siemens v oblasti výroby mobilních telefonů, v níž celosvětově zaujímá čtvrté místo.

Siemens mobile se rozhodla pro OMD, druhou největší síť mediálních agentur na světě, aby mohla propojovat kampaně na výrazněji mezinárodním základě a efektivněji pokračovat v rozvíjení své globální značky. „Přesvědčil nás strukturovaný a strategicky orientovaný přístup společnosti OMD a její vynikající kvalifikace, pokud jde o koordinaci aktivit na mezinárodní úrovni,“ řekl Kai Weinsziehr, globální mediální manažer pro mobilní telefony v divizi Siemens Information and Communication Mobile.

Řízení globálních mediálních aktivit divize Siemens mobile převezme mezinárodní kancelář společnosti OMD Germany, která sídlí v Hamburku.

Marketingovou podporu ve zmíněných asi 70 zemích v regionech Evropa, Střední východ, Afrika, asijsko-tichomořská oblast, NAFTA a Latinská Amerika budou zajišťovat různé místní agentury patřící k OMD poté, co bude vytvořena příslušná síť.

„Komunikace je strategickým úkolem v rámci celé společnosti Siemens a média v tom hrají velmi významnou roli. Jestliže chceme, aby naše komunikace byla ještě transparentnější a mohla ještě účinněji využívat synergických efektů mezinárodního přístupu, potřebujeme opravdu silné partnery. Jsme rádi, že ve společnosti OMD se k našemu týmu připojí mediální agentura, která nám pomůže celosvětově optimalizovat naše aktivity v této oblasti,“ řekl Dirk Miller, viceprezident pro marketing a komunikaci společnosti Siemens AG.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!