Česko-dánská telekomunikační společnost Contactel, vedoucí poskytovatel profesionálního internetového připojení a významný alternativní telekomunikační operátor, si jako svého poskytovatele mobilních služeb vybrala Oskara, který jí nabídl lepší poměr cena/výkon než předchozí operátor. Contactel odebral pro své zaměstnance 250 SIM karet a zařadil se mezi nejnáročnější Oskarovy zákazníky. S Oskarem již přitom volají renomované společnosti a instituce jako Aliatel, Ericsson, Siemens, ÖMV, ABB, Canon, Český statistický úřad či krajské úřady Karlovy Vary a Vysočina.
Contactel je po Aliatelu už druhým telekomunikačním operátorem, který v oblasti GSM služeb přešel právě na Oskara. To dokládá zajímavý fakt, že Oskara preferují před konkurencí právě společnosti, které jsou v oboru telekomunikací doma a vidí i to, co nezasvěceným zůstává skryto.
„Oskar a Contactel jsou značky s podobnou filozofii, kterou lze ve zkratce vyjádřit, jako: nebát se jít v zájmu zákazníka proti zavedeným konvencím,“ prohlásila Sylvie Scott, Oskarova viceprezidentka pro marketing a prodej. „Contactel byl jedním z prvních operátorů, kteří nabídli alternativu ke službám dominantního operátora. A Oskar byl zase tím, kdo český trh naučil účtování po sekundách, nulové aktivační poplatky a další převratné koncepty,“ dodala Sylvie Scott.
„Oskar nabídl nejlepší poměr mezi cenou a výkonem”, řekl Henrik Thor, finanční ředitel Contactelu. „Věříme, že spolupráce s Oskarem může být v blízké budoucnosti významně rozšířena. Český Mobil i Contactel pečlivě sledují trendy směrem k jednotným řešením mobilních a pevných telekomunikačních služeb a věří, že budou schopni českým zákazníkům v krátké době přinášet zajímavá společná řešení,” dodává Bohumil Mazač, Business Services Director společnosti Contactel.
Firemní zákazníky zaujaly v poslední době zejména zbrusu nové Oskarovy tarify Na jistotu a Na zisk, které jsou určeny pro podnikatele s vlastním IČO a nejméně dvěma SIM kartami. Oba jsou na českém mobilním trhu revolucí – jednak proto, že vyžadují na firemní poměry minimální měsíční paušály (jen 100, resp. 250 Kč), jednak díky tomu, že mají v sobě zabudován systém automatických množstevních slev. Intenzivně volající manažeři se díky tomu mohou dostat až na cenu pouhé jedné koruny za minutu volání do Oskara.
Contactel nabízí ucelené portfolio hlasových, datových a internetových služeb s primárním zaměřením na podnikovou klientelu. Contactel jako první operátor na trhu představil komplexní telekomunikační řešení Business Connect založené na moderních IP telechnologiích. Svým širokým portfoliem vysoce kvalitních služeb a špičkovým zákaznickým servisem dokáže uspokojit i ty nejnáročnější požadavky zákazníků. Poslední novinkou, kterou Contactel zaujal český internetový trh, je širokopásmový přístup k Internetu prostřednictvím satelitu v podobě služby Internet SkyContact.