Společnosti Alcatel, NextiraOne a LLC, přední poskytovatel síťových řešení a služeb integrujících hlasové, datové a konvergované služby, oznámily zahájení společného projektu komunikačních řešení, jež budou vyhovovat specifickým potřebám hoteliérů. Produkty Alcatel OmniPCX 4400 a optimalizované konvergenční přepínače řady Omni společnosti Alcatel pomohou nejen zlepšit služby pro hosty a správní služby, ale i snížit náklady, vytvářet zisk a zjednodušit provoz.
„Díky spojení zdrojů společností NextiraOne a Alcatel mohou zákazníci hotelů využívat služeb světové úrovně a mezinárodní zákaznické podpory,“ uvedl Rick Snyder, generální ředitel pro profesionální služby společnosti NextiraOne. „S vedoucím světovým postavením společnosti Alcatel a prověřenými odbornými zkušenostmi v oblasti síťových řešení a služeb pro hotely společnosti NextiraOne jsme připraveni poskytovat novou úroveň globálních řešení pro skutečně mezinárodní odvětví,“ dodal.
„Alcatel chápe nároky specifického hotelového segmentuna spolehlivý komunikační systém, který obstojí i v budoucnosti a nabídne nejvyšší úroveň zákaznických služeb,“ uvedl Tom Wilburn, generální ředitel podniku Alcatel North America. „Produkt Alcatel OmniPCX 4400 ve spojení s IP telefonií a analogovou a digitální podporou představuje pro oblasti ubytovacích služeb ideální řešení.”
Jednou z klíčových aplikací nabízených společně s produktem Alcatel OmniPCX 4400 je OmniTouch, paket s vestavěným multimediálním kontaktním centrem, který lze snadno rozvinout i spravovat a jenž umožní hoteliérům optimalizovat interakce se zákazníky a zlepšit zákaznické služby. Flexibilita tohoto nákladově efektivního řešení kontaktního centra umožňuje hotelům všech velikostí snadno rozšířit služby, a tak reagovat na rostoucí potřeby. Kontaktní centra tak mohou například monitorovat kvalitu zákaznických služeb, zajišťovat integraci s databází zákazníků či porovnávat profily volajících prostřednictvím směrování na základě znalostí operátorů (skills based routing)
Produkt Alcatel OmniPCX 4400 lze doplnit o více než 500 různých podpůrných hotelových služeb, jako jsou například systémy pro správu majetku, účtovací a tarifovací systémy, faxové služby, či služby hlasové pošty. Alcatel OmniPCX 4400 je schopen spolupracovat s přepínači dat a pobočkovými ústřednami PBX jiných dodavatelů, a nabízí tak zákazníkům flexibilitu na vysoce konkurenčním trhu.
S rozsáhlými zkušenostmi v oblasti implementace hlasových, datových a konvergovaných technologií pro největší provozovatele hotelů ve Spojených státech představuje společnost NextiraOne jednu z nejkomplexnějších řad produktů a jednu z nejširších nabídek služeb, které jsou pro hotely dostupné. Portfolio řešení pro hotely nyní zahrne i produkt OmniPCX 4400 společnosti Alcatel.