Dne 24. 6. 2002 byla podepsána mezi společnostmi Aliatel a. s. a Českomoravskou stavební spořitelnou, a. s., smlouva o poskytování telekomunikačních služeb. Předmětem smlouvy je dodávka balíčku telefonních a internetových služeb Business Call Internet Light.
Českomoravská stavební spořitelna se rozhodla přijmout nabídku Aliatelu po náročném a detailním výběrovém řízení. Rozhodujícím kritériem byla nejen kvalita a rozsah služeb při výhodných cenách, ale také důvěryhodnost Aliatelu jako provozovatele telekomunikačních služeb. Stabilita a kvalita telekomunikačního spojení banky s jejími klienty je pro činnost každé banky velice důležitá. Rozhodující při výběru byla i péče Aliatelu o zákazníky a počet referenčních zákazníků z finančního prostředí.
Aliatel bude tedy minimálně po dobu jednoho roku zajišťovat pro Českomoravskou stavební spořitelnu, a. s., telefonní služby s přímým připojením (Business Call Direct) a službu připojení k internetu.
„Získání Českomoravské stavební spořitelny do řad našich klientů považujeme za velký úspěch,“ říká generální ředitel Aliatelu Jiří Hubka, a pokračuje: „Zároveň jsme si však dobře vědomi toho, co od nás takový klient očekává – maximální spolehlivost a dostupnost našich služeb. Jsem přesvědčen, že máme všechny předpoklady tak náročnému zákazníkovi vyhovět.”
Mezi zákazníky Aliatelu z finančního sektoru patří např. RaiffeisenBank, eBanka, Zűrich pojišťovna, Winterthur pojišťovna, Generali pojišťovna, IC Banka, Société Générale, ČS – Živnostenská pojišťovna, ČSOB Pojišťovna, Česká spořitelna či UNIQA pojišťovna.