Na programu květnového Marketingového klubu ČR ve čtvrtek 16. 5. od 18 hodin v salónku restaurace Mánes bude diskuse na téma: „Marketing politických stran“.
Témata:
Vnímání marketingu jako nástroje podpory strategií politických stran.
Jak politické strany identifikují potřeby své cílové skupiny-voliče?
Jaké nástroje komunikace používají politické stany před volbami?
Jak vypadá předvolební kampaň – co mají kampaně společné a kde se liší?
V besedě vystoupí za ČSSD poslanec Parlamentu ČR pan Stanislav Křeček, za ODS účast přislíbil pan poslanec Ing. Jan Zahradil.
Za agenturu pro výzkum veřejného mínění STEM se zúčastní její ředitel pan Dr. Jan Hartl.
Besedy se dále zúčastní pan Jiří Mikeš, výkonný ředitel Asociace komunikačních agentur (AKA).
Jako soukromá osoba se uvolil přijít pan Jiří Podlipný, z televizního pořadu “ Stalo se …“
Moderovat bude pan Jiří Prošek, místopředseda MK ČR.