Výzkum trhu

Spontánní znalost značek – pračky

Institut pro výzkum trhu GfK Praha zařazuje pravidelně do svého měsíčního omnibusového výzkumu otázky, jejichž cílem je zjišťovat spontánní znalost značek ve vybraných skupinách výrobků mezi českou veřejností. Ke zjištění tohoto výsledku je používáno metody osobního dotazování. Dotazování se uskutečňuje v souboru 1 000 občanů České republiky ve věku od 15 do 79 let vybraných na základě stratifikovaného vícestupňového náhodného výběru.

Pračkám „kralují“ 3 značky se 48 – 45% četností spontánní znalosti – Tatramat, Romo a Whirlpool. Ve třetině až čtvrtině případů byly jmenovány i Zanussi, Philco a Ardo. Ani znalost značek Gorenje, AEG, Bosch, Indesit, Electrolux, Fagor, Candy, Calex a Philips nelze podceňovat.

Graf:
Pračky 03/2002

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!