První šestice značek se proti roku 2001 nezměnila: „vede“ Veselá kráva s 61,9 %, o 2. a 3. místo „soutěží“ Hermelín (56,8 %) a Eidam (56,6 %). Následují je sýry Apetito (47 %), Niva (40 %) a Ementál (39 %). Respondenti uvedli celkem 149 značek sýrů, ale pouze u 62 z nich byla alespoň 3% spontánní znalost.
Největší nárůst proti loňsku zaznamenala Lučina (z 15 % na 36 %), zajímavá je také znalost sýru Pribina, který má silnou reklamní kampaň. Jeho znalost stoupla meziročně jen o 4 % (z 13 % na 17 %). Naopak Maratonec (Všichni si pro Maratonce běží) posílil o 10 % (z 19 % na 29 %).
Více graf – spontánní znalost sýrů 02/2002