Telefonní výzkum je jedna z nejrychlejších cest pro získávání informací. PhoneBus® poskytuje flexibilní řešení pro přístup k názorům spotřebitelů, jejich postojům a povědomí. Současně dovoluje reagovat na naléhavé informační potřeby, a to velmi rychle a za výhodných finančních podmínek. PhoneBus® probíhá dvakrát měsíčně na reprezentativním vzorku 1000 respondentů.
Potřebujete vědět, zda Vaše nová reklamní kampaň ovlivnila spotřební chování konzumentů? Zajímá Vás, zda Váš nový výrobek oslovil cílovou skupinu na kterou byl zaměřen? Chcete vědět, jak reagují Vaši spotřebitelé na konkurenční výrobek?
PhoneBus® je užíván obchodními zástupci a marketingovými pracovníky, manažery značek či produktů, PR profesionály, pracovníky reklamy, pracovníky pro vývoj nových produktů v kterémkoli průmyslovém odvětví. Oblasti průmyslu, které používají PhoneBus® jako součást jejich výzkumného programu, jsou tak rozmanité jako jejich použití a zahrnují například oblasti médií, rychlo-obrátkového zboží, farmaceutické, zdravotně/kosmetické, obor baleného zboží, maloobchod, public relation, cestovní ruch, IT/telekomunikace, automobilové, finanční společnosti atd.
Více informací na e-mailové adrese phonebus@tnsofres.cz.