Obchod

93 % Čechů se při nakupování řídí letáky

Češi milují letáky: 39 % lidí sleduje letáky téměř vždy a všechny, dalších 40 % uvádí, že sleduje letáky téměř vždy, ale jen vybrané. Občas sleduje letáky 17 % respondentů, tři procenta zřídka a pouhé jedno procento uvedlo, že letáky nesleduje vůbec nikdy.

Vyplývá to ze zářijového průzkumu České distribuční, která je největším distributorem letáků v ČR.

„Potvrdilo se, že ČR je letáková velmoc. Ročně se v ČR roznesou 4 miliardy letáků, a je vidět, že Češi je opravdu chtějí, zajímají se o ně a především podle nich nakupují,“ uvedl Petr Sikora, ředitel České distribuční. Nabídkami z letáků se při nakupování velmi často řídí 57 % Čechů, dalších 8 % dokonce uvádí, že nakupuje výhradně podle nich. Zajímavé nabídky dokážou občas oslovit 28 % lidí, a jen sedm procent lidí na letáky reaguje zřídka nebo vůbec.

On-line průzkum nákupních zvyklostí na vzorku 1 111 respondentů provedla společnost Česká distribuční. V průzkumu se respondenti dále vyjadřovali ke kvalitě roznosu letáků 12 maloobchodních řetězců, distribuovaných alespoň jednou týdně. Zároveň se mezi respondenty podařilo najít téměř sedm stovek zájemců o zařazení do panelu kontrolních schránek, který Česká distribuční provozuje za účelem interních kontrol kvality distribuce.

„Věříme, že díky efektivnímu skloubení několika způsobů kontroly distribuce se nám podaří distributory motivovat k bezchybným výkonům a nadále tak zvyšovat kvalitu distribuce,“ vysvětlil Petr Sikora. „Za veliký úspěch považuji, že 94,2 % respondentů uvedlo, že dostává letáky doručované naší společností v termínech dle distribučních plánů. To potvrzuje vysoký standard kvality distribuce letáků roznášených Českou distribuční.“

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!