Společnost ALBIXON spouští novou marketingovou kampaň s originálními vizuály. Headliny jako „Kup si bazén, ať víš, v čem plaveš“ můžete vidět v různých reklamních formátech po celé léto.
Společnost ALBIXON nabízí své produkty v oblasti bazénové technologie a příslušenství formou reklamních formátů, a to v printu (Nedělní Blesk, Nedělní Aha, Blesk magazín), online médiích (Seznam.cz, iDNES.cz) i rádiích (Evropa 2, Frekvence 1, Hitrádia, Blaník a slovenské Radio Express). Bannery jsou k vidění na vyhledávačích přes Seznam.cz (Sklik) a Google.cz (ADwords).
Image vizuály společnosti ALBIXON s headliny „Kup si bazén, ať tě nic nežere!“, „Kup si bazén, ať víš, v čem plaveš!“ či „Kup si bazén, ať nic nechytneš!“ můžete vidět do konce letních prázdnin na českém a slovenském trhu.
Společnost ALBIXON zároveň chtěla zajímavou formou upozornit na některá ekologická rizika, jako jsou například odpadky na dně řek a oceánů, přelidněné pláže v mnoha letoviscích nebo případná zdravotní rizika při setkání se s živými tvory ve vodě.
Kampaň se zaměřila zejména na QUATTRO sety (bazén, zastřešení, technologická šachta, příslušenství) a klasické bazény. Prezentováno bylo také příslušenství, a to solární sprchy SPRING a bazénový vysavač DOLPHIN.