Reklama

2GIS vyhrála Zlatou pecku za podzimní kampaň v Praze

Kampaň společnosti 2GIS vyhrála první místo v soutěži kreativní reklamy Zlatá pecka v kategorii Plakát. Neotřelá grafika byla zasazena jak do online prostředí, tak do tištěných médií, na CLV plochy, do MHD a na plakáty v Praze a blízkém okolí. Vítězný projekt vymyslela, produkovala a realizovala agentura Loosers.

„Je to pro nás veliký úspěch. Chtěli jsme pomocí kampaně originálním a vtipným způsobem oslovit Pražany a ukázat jim na reálných životních situacích benefity aplikace 2GIS. S výslednou podobou kampaně jsme velmi spokojeni a to, že se skutečně vydařila, potvrzuje jak získané ocenění, tak i nárůst uživatelů,“ říká Jan Vališ, ředitel společnosti 2GIS.

Kampaň se opírá o 7 klíčových vizuálů, které vtipně a přitom chytře ukazují, jak může aplikace 2GIS uživatelům zjednodušit a hlavně zpříjemnit život v hlavním městě. Za kampaní stojí kreativní agentura Loosers, jež obstarala produkci kampaně včetně nákupu médií.

2GIS_big

Do letošního ročníku soutěže Prima Zlatá pecka agentury přihlásily rekordních 168 prací. O vítězi rozhodovala odborná porota, v předsednickém křesle letos usedl fotograf Antonín Kratochvíl.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!