Reklama

20. let na českém trhu oslavil ROSSMANN novými aktivitami

Na oslavu 20. výročí působení na českém trhu zvolila společnost ROSSMANN kampaň skládající se ze čtyř etap. Na jaře úspěšně proběhla charitativní akce 5.000.000 Kč pro dětský úsměv a byl spuštěn věrnostní program pro rodiny s dětmi ROSSMÁNEK.

Společnost se také poprvé v České republice rozhodla vstoupit na televizní obrazovky. Reklamní kampaň probíhala od poloviny dubna do poloviny května. Nejdůležitější etapu ROSSMANN odstartoval 12. května 2014, kdy byla spuštěna spotřebitelská soutěž s názvem „Ceny jedna báseň“, která poběží celých dvacet týdnů.

Za vznikem samoobslužných drogérií stojí německý podnikatel Dirk Roβmann. Logo mytického kentaura, které má společnost od počátku svého vzniku, bylo vytvořeno z jeho příjmení: Roβ – kůň, Mann – muž. Více jak 3 000 prodejen ROSSMANN s přibližně 40 000 pracovníky dnes nalezneme v šesti zemích Evropy. První prodejna v České republice byla otevřena roku 1994 v Českých Budějovicích. Letos se společnosti podařilo otevřít již 4 nové prodejny, naposledy v žádané lokalitě na Praze 6. V červenci zaokrouhlí počet svých drogerií parfumerií na celkových 120.

Nejvíce se společnost zaměřila na spotřebitelskou soutěž s názvem „Ceny jedna báseň“, kterou spustila 12. května 2014. Soutěž poběží celých 20 týdnů a na výherce čeká devatenáct aut ŠKODA Citigo a 380 dárkových balíčků. Poslední týden se bude soutěžit o auto ŠKODA Rapid Spaceback s plnou nádrží od čerpací stanice Agip. Zúčastnit se může každý, kdo v daném týdnu nakoupí nad 400 Kč, svůj nákup na stránkách zaregistruje a složí báseň, která bude obsahovat dvě vybraná slova.
Společnost ROSSMANN také poprvé vstoupila na české televizní obrazovky. Ve svých reklamních spotech připomněla divákům atmosféru první poloviny 90. let. Výrobky, které na obrazovce mohl divák vidět, byly v prodejnách k zakoupení za historické retro ceny. Mezi další komunikační kanály pro celoroční kampaň k 20 letům ROSSMANN v České republice zvolil rádiové reklamy, tiskové a internetové reklamy a dále též outdoor.

„Hlavním cílem kampaně je podpořit image společnosti a upozornit na skutečnost, že se na českém trhu pohybujeme již 20 let. Svým zákazníkům poskytujeme kvalitní produkty a vysoce profesionální péči,“ říká Kateřina Olšáková, marketingová manažerka společnosti ROSSMANN.

Zuzana Baudyšová, Vladimír Mikel a Kateřina Olsaková

Vyvrcholením oslav byl galavečer, pořádaný 21. května 2014, kterého se zúčastnilo vedení společnosti, dodavatelé, zástupci Nadace Naše dítě a velká část zaměstnanců. Někteří z nich byli za svou dlouholetou oddanost od vedení společnosti odměněni. Slavnostním večerem provázel moderátor Libor Bouček, kulturní program zajistila zpěvačka Monika Absolonová spolu s mnohonásobným slavíkem Karlem Gottem. Galavečera se zúčastnil a ceny pro zaměstnance pomohl předat sám zakladatel společnosti Dirk Roβmann. Během večera došlo k předání šeku na 5 323 541 korun z charitativního projektu Pro dětský úsměv ředitelce Nadace Naše dítě Zuzaně Baudyšové.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!